Köpenhamn

I detta nu sitter jag i Köpenhamn. I ett studentboende med typ hundra danskar. Jag förstår inte vad de säger, så jag ler och nickar när någon pratar med mig.
 
Okej då, det bor en svensk här också. Cu, Hannas kompis från ett folkhögskoleår, bor här och har blivit läkare. Jag behövde boende här den här helgen, så Hanna slog i hop ett plus ett och hörde av sig till Cu. Vi har precis ätit en jättegod middag som Cu trollade ihop. Nu är jag mätt som en propp.
 
Vad gör jag då i Köpenhamn? Jo, det är så att jag ska på en kurs här nu i helgen, och det är inte vilken kurs som helst, utan en stuntkurs. Så jag ska hänga i linor och låtsas att jag är med i ett slagsmål. Typ. Mer exakt vad jag ska göra kan man få veta efter helgen, för om sanningen ska fram vet jag inte helt exakt själv vad vi ska hitta på. Men det ska bli väldigt spännande och roligt!
 
Typiskt studentrumsutseende, bortsett från att det står en extra säng här nu.
 
Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Å så mysigt!
Hoppas allt går bra imorn!
Pussss

2012-11-22 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0