Blåmärken och sånt

Är lite lycklig i själen nu när jag kommit hem och fortfarande känslan kvar från helgen i Köpenhamn. Jag har haft det så himla bra! Jag har lärt känna underbara människor, lärt mig roliga och fräna saker och sett hur Köpenhamn ser ut.
 
Det vi har fått lära oss är bland annat att kunna slåss utan skada varandra, även kallat stage fighting. Man lär sig att agera rätt som om man blev slagen, man lär sig att falla rätt så man inte gör illa sig när man landar på marken, man lär sig olika sätt att "slå" på som kan se bra ut på film. Och en hel del annat.
 
Det var väldigt många nationaliteter där också, vilket var väldigt roligt. Vi var tre svenska, sedan var det några norrmän/norskor, danskar, en britt, en tyska, en österrikiska, en italienare, en amerikanska och några estländare. Så vi var verkligen en blandad kompott. Eftersom vi hade så olika språk allihop så höll vi oss till engelska, så nu när jag kom till Sverige hade jag lite svårt att ställa om. Men det går ju fort att komma tillbaka.
 
Snart kommer jag få lite bilder från helgen, så då kan jag lägga upp några så ni får se.
 
I morgon trodde man ju att jag skulle få frid och fröjd och få sova ut lite, men icke då. På förmiddagen måste jag hinna med att byta däck på bilen, sedan vid tolv kommer hovslagaren och på eftermiddagen ska jag in till Karlsborg. Fullt ös!
 
 
Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Fullt ös, medvetslös... hoppas jag inte. ;)
Kulkulkul att det gick så bra i helgen! Lite annat än det där i Ystad.

Längtar efter dig så du kan få visa lite tricks irl!
Pusss

2012-11-27 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0