Vecka 33

Nu är det tomt här i lägenheten efter att mamma har varit här några dagar. Hon kom upp i söndags för att kolla på min föreställning och efter det stannade hon några dagar, dels se hur jag har det i skolan och dels uppdatera sig på Stockholm. Vi hade först tänkt att vi skulle hitta på något kul igår kväll, men när jag kom hem från skolan var jag så trött så det blev inget med kvällstokerier för oss, inte. Istället hade vi en äkta mammaMoa-kväll, en sådan som bara vi kan åstakomma. Men nu är det ensamt igen.

Föreställningarna i helgen gick bra. Speciellt den sista på kvällen, den som bland annat mamma och Edward såg. Nu känns det lite vemodigt, efter att ha arbetat med det här i några månader.
Och nu är det bara två och en halv vecka kvar av terminen. Haha, för ett halvår sedan längtade jag som en galning efter att få komma hem och lämna Stockholm. Nu tänker jag att det faktiskt är himla trevligt här och funderar på om jag inte ska komma tillbaka hit snart.. Så kan det gå.

Jag är glad i kroppen av att våren har kommit så fort! För bara några veckor sedan snöade det här och nu är det grönt och fint lite överallt. Det vi väntar med spänning på nu är värmen också, inte bara den älskade solen som gör oss alla så sprattliga. Men jag var inne och tjuvkikade på yr.no och såg att värmen faktiskt är på gång! Dock får vi lämna ifrån oss solen så länge, men den kommer ju tillbaka.


Det ska bli så skönt med sommar. Få gå barfota, rida, bada, äta frukost ute, gå mysiga kvällspromenader, ha lätta sommarkläder på sig, sola, äta jordgubbar och blåbär och vinbär och bigaråer och hallon, träffa familjen och vänner, lukta på varmt sommarregn och bara få vara glad!

Se vilken fin blomma jag fick av Johan och Maria när de kom och såg föreställningen!




Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Så mysigt att så många kändisar kom och såg föreställningen! Kul att det gick extra bra då också. :) Jag väntar med spänning på att få se filmen som jag hört talas om...



Längtar efter dig!

Puss!

2012-05-08 @ 22:31:40
Postat av: Billy

Härligt att dansen gick bra, du vet att jag önskar att den varit en annan tid.

Kul att flera vänner hade möjlighet att se den i Sthlm.



Gott att få träffas och paddla och elda lite tillsammans, vi ses imorgon! :)

2012-05-10 @ 15:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0