Vecka 32

Hejsan hoppsan och hemskt mycket förlåt kära farfar för att jag varit så slarvig med skriveriet.

Vi i vår klass har varit på turné en vecka. Då var vi i Avesta, Mora och Sölvesborg. En härlig vecka med mycket bilåkande, mycket skratt, många knasigheter, två bilkrisigheter, god mat, härlig publik och roliga föreställningar.

Direkt efter turnén fortsatte vi med lektioner i skolan. Äntligen lite vanliga lektioner! Det var så härligt att dansa jazz igen. Mums!

Helgen tillbringades i Enköping med en kille som heter Edward. Vi samlade ihop ett litet gäng i Uppsala och bowlade och hade en härlig helkväll med dem. Jag vann, hehe. Som Simon säger: SVB.

På valborg var jag också i Uppsala, där hade vi jättekul bland alla studenter. Fredrik som kommer hemifrån Töreboda, men som bor i Uppsala nu, var också med.

På söndag har vi våra sista föreställningar här i Stockholm. Det ska bli väldigt kul, då kommer det flera folk man känner, bland annat min mamma och min pojkvän. Lite extra nervöst kan det nog komma att bli då. Men nu har vi ju gjort föreställningen så många gånger så det ska nog inte vara några problem.

Så här glad var jag över att få åka till Uppsala på valborg.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Yeay svb!



Skönt att du haft det härligt där hemma! Saknade dig en massa i Taizé.



Puss!

2012-05-07 @ 16:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0