Vecka 27

Nu har våren kommit till min lägenhet!


För övrigt mår jag bra. I skolan repar vi inför vår föreställning, turnéen börjar om tre veckor så då ska allting sitta perfekt.
I helgen hade vi ett perfekt 160-årskalas för farmor och farfar.
Jag och en klasskompis går på akrobatik på onsdagkvällarna, en kvällskurs som finns på skolan. Hur kul som helst! Jag blir så stolt över henne, därför att hon vågar så mycket, och jag tycker att akrobatik är så roligt!
Tiden går väldigt fort. Det är bara nio veckor kvar i skolan. Snart ska jag börja sommarjobba (jippie!). Snart måste jag komma på vad jag vill göra med hösten.
Men jag vill leva i nuet så mycket det går. Jag har märkt att man får ut mest av livet då.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ja, kalaset blev fantastiskt! Vem kunde veta att 2x80-årskalas kunde vara så roliga!



Heja på med all dans, akrobatik och beslut!



PUSS

2012-03-27 @ 20:07:36
Postat av: Billy

Mysigt!

Vi ses i påsk :)

2012-03-28 @ 14:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0