Vecka 25

Söndag igen. Det känns som att söndagarna kommer oftare än andra dagar.

Den här härliga helgen har jag hälsat på en massa Sillanpääare. Jag blev inbjuden hos Erik i hans fina hem. På lördagen fick jag åka på spännande äventyr och hitta själv i det dalländska landskapet, ut till Hummelbo. Där fick jag spendera en skön dag som innehöll en lång och halkig promenad, mysfilm och jättegod mat.
Idag har vi varit i backen utanför Borlänge. Inte en jättestor backe som jag har förstått, men en stor backe för mig. Hur som helst så fick jag lära mig en hel del av Erik, som hade så stort tålamod med mig förresten, så nu känner jag mig mycket säkrare på brädan. Härligt att Cissi och Harri också var med också, så himla roligt! Cissi hade också så fint tålamod med mig.

Jag har verkligen haft en underbar helg. Tack för den alla Sillisar och Hummelbobor!


Love.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Yeah! Härligt att höra att du haft det bra. Nu får du kika upp någon gång när jag och Hanna är där också. =P



Kram!

2012-03-19 @ 18:40:12
Postat av: Systeryster

Hihihi Sillisar!



Mysigt det lät! Synd att vi missade det... ;)



Puss!

2012-03-19 @ 18:42:30
Postat av: Jonna

Det ser ut som min gamla bräda! :) Hoppas vi ses snart min stare!

2012-03-27 @ 19:40:28
Postat av: Sissi

Det var jätte kul att du hälsade på :) du är varmt välkommen igen!! Kramar

2012-03-28 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0