Vecka 24

Kan man ha mer otur?

Jessica, min chef och tillika goda vän, ska ta en väldigt duktig hästman till Ösjönäs. Jag har velat gå en kurs för honom ända sedan jag träffade Jessica. Jag tror jag har så mycket att lära från honom. Han ska komma till Ösjönäs en helg i april, fredag till lördag. När jag hörde det kände jag att jag kunde ta mig ledigt den fredagen, chansen kommer ju verkligen inte ofta. Inga problem att låna en häst av Jessica heller, jag skulle se till att jag fick råd och allt skulle ordna sig.

Så vad är det då för otur?

Av alla veckor i april så kommer han den veckan vi är på turné med klassen. Enda fredag till lördag jag inte kan komma hem! Aj!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Tråkigt! Det som du har längtat efter! Det finns ingen möjlighet att han kommer en annan helg? Antar att han är rätt bokad...



Men det kan säkert komma nya tillfällen!



Puss!

2012-03-11 @ 11:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0