Vecka 18 del 2

I helgen har jag varit hemma. För att jobba. Därför att mamma skulle gå bort och behövde en inhoppare. Så jag for hem och tog med mig Edward som sällskap, så fick vi en helg tillsammans. Mysigt!

Jag tänkte också passa på att skriva om min underbara tröja! Jag fick den av min kära mor när vi var på second hand-affären Stil i Skövde. Det är en Peak Perfomance-tröja i 100% merinoull. Så underbar! Och alldeles lagom varm. Tack fina mamma för den!

Det kanske ser ut som en sjömanströja, men det är faktiskt en luva.


Förresten. Jessica har sänkt priset på Biskup med ytterliggare 5000 kronor.. Åh..


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ja, det är fortfarande supersnygg! Så bra att den är lagom varm. Risken med sådana är ju att det blir för varmt... Men det kanske är någon fara på dig... :)



Saknar dig! Ses i helgen!



Puss!

2012-01-29 @ 23:04:20
Postat av: Bïlly

Tjusigt!

Telefon i kväll!

:)

2012-01-30 @ 12:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0