Vecka sex del 1

Jeez, redan vecka sex...

Veckans start har varit seg. Aj aj för sena och galna nätter på helgen, men jag tar upp tempot igen. Det här blir nog plankans vecka. Plankan är en träningsställning där man sätter underarmarna och tårna på golvet och spänner resten av kroppen där i mellan. Jättebra för bål- och ryggträning!
I måndags gjorde vi den på lektion, i går gjorde vi den på lektion plus att jag gjorde den i går kväll för att utmana min chef Jessica på hur lång tid vi klarade det. Idag gjorde vi den också på lektion, men väldigt väldigt kort. Mitt rekord hittills från igår när jag klockade för att utmana Jessica ligger på 3 minuter och 34 sekunder. Yeah!
På fredag har vi blivit lovade en massa också med vår gästlärare. Jippie!

Här görs en plankan för de som inte vet. Tår och underarmar i golvet.

Idag har vi haft en väldigt lugn dag. Urs, jag känner mig så lat när vi inte tränar så mycket som vi brukar. Första lektionen, balettlektionen, såg vi på film idag. Sista lektionen, breakingen, såg vi på en massa klipp och fick veta lite historia och sådant. Intressant? Ja. Moa känner att hon har tränat tillräckligt? Nej.
Ja ja. Blir mer i morgon. Då ska jag ta i!

I morgon kväll ska jag hälsa på Simon. Så himla härligt att bo så nära honom nu! Önskar vi tre syskon kunde bo närmare varandra överhuvudtaget. Så får vi väl ha det en vacker dag. Eller hur Hanna och Simon?

Äntligen har jag fått tummen ur ändan och köpt en frys. Den ska komma på fredag och är lite som en handväska ungefär. Typ. Jag hoppas verkligen att den inte låter för mycket eller gör rummet för varmt. Den kommer ju stå precis bredvid sängen.
Inte bara frys blev inhandlat idag, även ett par nya skor. Bra skor för stötdämpning när jag ska dansa. Så himla bra! Jag har blivit rekomenderad just dessa skor av danslärare och andra elever så då måste de ju vara väldigt bra. Tummen upp för mig!

I helgen ska jag sova hos Edward igen. En hel helg ostörd av resor, måsten och andra planerade grejer. Åh vad skönt det ska bli!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Gött med en frys! Hoppas den uppfyller dina önskemål!



Mys med att träffa Simon! Jag fick nöja mig med att skypa med honom... Vilket också var väldigt trevligt!



Klart vi ska bo närmare någon gång. Redan nu har vi ju närmat oss i och med att du flyttade ner från nordpolen... ;)



Heja på med dans och träning!



Ses snaaart!



PUSS!



2011-09-28 @ 22:46:35
Postat av: Bïlly&Malïn

Härligt!

Vi ser fram emot nästa helg.

En paddeltur?

Krm!

2011-10-03 @ 00:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0