Vecka fyra del ett

Det är så himla skönt, nu släpper det ordentligt! Idag spelade vi in en av våra danser och jag kände att jag ändå kunde! Jag säger till när klippet ligger ute på youtube. Om det gör det, men jag har för mig att Annette sa att hon skulle lägga ut det där.

Sista lektionen idag kände jag att all energi var borta. Vi hade dessutom en lärare som vi inte haft förut och ny person och nya steg blev lite för min hjärna så den tryckte på off. Men sedan när jag plockade fram reservkrafterna och körde mer med kropp än med knopp så gick det rätt bra och blev väldigt kul de sista minuterna.

Det finns en vinylskivebutik på vägen från tunnelbanan till lägenheten som påminner jättemycket om butiken i High Fidelity, jag ska nog gå in där en dag.

Idag for jag med bussen till skolan, istället för att ta tunnelbanan. Det tar ungefär lika lång tid, men bussen är trevligare eftersom man får se stan då också. Dessutom behöver jag bara gå ungefär 15 meter från min port för att komma till hållplatsen. Nackdelen är väl att det inte blir lika mycket vardagsmotion, men jag får väl variera lite.

Klockan är snart 21 så nu ska jag skynda i säng. Imorgon ska jag sova hos Edward. Jippie!


Love.

Kommentarer
Postat av: Simon

Vardagsmotion? Du elittränar väl varje dag? Räcker inte det?

2011-09-12 @ 22:33:01
Postat av: Bïlly

Hurra. Och heja!!!



Den där butiken får man väl spana in någon dag...



Krm!!!

2011-09-13 @ 14:07:42
Postat av: Systeryster

Håller med Simon! Du behöver väl inte tänka på vardagsmotionen...? :)



Håller med pappa! Heja heja!!



Längtar efter dig! PUSS

2011-09-18 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0