Vecka fyra del 2

I natt sov jag hos Edward, så himla skönt! Dock hände det något mer udda under natten när vi låg och sov. Jag drömde att han och jag köade för något och han gick, och då skulle jag ta hans plats i kön (kön var i sängen) så jag flyttade mig till hans sida. Nu var det ju bara det att jag gjorde detta på riktigt också, i sömnen, och Edward hade inte flyttat på sig. Så bom bang bom smällde jag rakt in i honom. Haha!

Nu har youtubeklippet kommit ut:
http://www.youtube.com/watch?v=k9q3wBHqKnQ
Jag är den kortaste (surprise!) med svarta leggings och blått linne.

När vi ändå är inne på youtubeklipp så måste jag länka den här:
http://www.youtube.com/watch?v=GEHLyS2CgeI&feature=youtu.be
Det är min balettfröken som berättar om vad hon tycker om betydelsen av armarna. Hon är så söt!

Jag vet att jag skrivit det flera gånger förut, men nu börjar verkligen jag verkligen snappa saker och ting. Det känns mycket lättare nu att ta koreografier än för fyra veckor sedan. Det går så fort! Snart är fjärde veckan slut.
Det ska bli skönt att komma hem i helgen och vara helt ledig! Hoppas vädret blir bra på lördagen så jag får ut en far och två hästar i skogen.


Love.

Kommentarer
Postat av: Bïlly

Vad härligt! Och vad långt ni har kommit. Och så fantastiskt mycket som väntar på er. Ser fram emot våren när ni gör er turné.

Har du några scheman för våren?



Vi ses i helg!

Krm

2011-09-14 @ 22:13:20
Postat av: Jenny Birgersson

Hej Moa!

Shit vad länge sen det var!! Fattar inte att det redan har gått mer än 2 år sen vi tog studenten, känns inte så..

Hur är allt?

Hittade precis hit till bloggen, kul att du fortfarande dansar. Stort lycka till!

2011-09-15 @ 07:57:59
Postat av: Systeryster

Tjoho vad ni är duktiga!! Kul att se! Jag blev lite förvirrad först för jag hittade ingen med blått linne... :) Men jag såg dig!



Jag längtar också efter att få se er dansa irl. Jag ska se till att få se dig denna gång iaf!



PUSS!

2011-09-18 @ 21:11:32
Postat av: Christina Karlsson

Ja, gud vad gullig hon var ... Margarita Levina :P

2011-11-27 @ 14:47:52
URL: http://cirkuskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0