Vecka fem del 2

Första helgen i Stockholm. Eller, fredag till lördag sov jag hos Edward, så inte riktigt hela helgen, men ändå. Igår kväll hade vi skolfest för båda klasserna på skolan, rätt kul i början, men det blev roligare senare på kvällen när vi gick ut. Vilt och galet blev det. Sent också för den delen. Och så himla kul!

När jag gick från T-banan till lägenheten inatt (läs "imorse") ringde jag en kompis som jag visste var vaken. Jag kom hem till lägenheten vid fyra-halv fem någonting, men en av dem som jag pratade med i telefon med och jag fick en så himla bra pratstund så vi pratade ända till runt halv sex och först då kom jag i säng. Galet.

Idag fick jag besök av Edward, han kom in vid ett-tiden. Vi hade en trevlig dag i soliga Stockholm, tog en drink/öl och vandrade längs Gamla stans Skeppsbron och gick vidare upp på Södermälarstrand. När vi kom till min lya såg vi på film och bara myste. Underbar dag som tog slut alldeles för fort. Det brukar gå alldeles för fort när jag umgås med honom.

Här har jag en länk till ett klipp från en lektion med Yeya (gästlärare och vikarie). Klippet visar både vår lektion och tvåornas rep så ni får se lite från båda.
http://www.danscenter.se/danslinjer/yeya-gastar-danslinjerna.html/

Inte mycket sömn förra natten är likamed mer sömn den här natten. Godnatt!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Å vad härligt! Ja, ta vara på studietidens alla sidor - även festandet! :)



Lycka till med en ny vecka!



Puss!

2011-09-25 @ 20:55:49
Postat av: Malin & Bïlly

Varje bild från DC är kul, sån himla skillnad från Ålstatempot!

Lika kul att du börjar hitta i Stockholm, det är bitvis en riktigt vacker stad.

Här i skogen börjar lönnarna brinna alltmer, gutarna går i höstrock och Tba bärgar hem nattkampspriser. Lite som vanligt :)

2011-09-26 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0