Tredje veckan

Äntligen börjar livet kännas gött igen. Idag kändes skolan så mycket bättre och jag har haft så roligt hela dagen. Bitar i koreografierna börjar falla på plats och jag börjar lära mig hur olika lärare funkar. Så skönt!

Klassen är ju fortfarande lite grupperad, speciellt de som kommer från folkhögskolan, men jag börjar lära känna de andra lite bättre nu också. Ja, just nu känns livet helt klart bra. Efter denna helg som har gått också, då jag hade en så strålande bra tvådagarstur, känns allt bra i hjärtat med jobbet också eftersom det kändes lite tungt efter förra helgen då jag hade min värsta tur någonsin.

Jag sover för tredje natten nu i lägenheten och den känns också helt mysig. Ska ta upp lite saker så den inte känns lika steril, men ändå känns den så himla Moa. Dessutom har flera personer frågat om vi inte ska ses snart och det känns också bra!

Japp, idag är livet underbart! Nu ska jag sova!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ååå du är så bra!



Tycker om dig!



Puss!

2011-09-06 @ 18:19:01
Postat av: Bïlly

Härligt!

Vi ses snart igen.

2011-09-08 @ 00:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0