Dag nummer... äh whatever..

Dagarna börjar flyta på och jag har svårt att tro att det snart redan gått två veckor. Jag känner fortfarande en viss stress för att det är högt tempo och för att jag känner mig rätt dålig. Men jag tänker att jag kan inte lägga så mycket pengar på utbildningen bara för att känna mig stressad och dålig, så jag jobbar hårt för att ha så roligt som möjligt. Pjuh..

Klassen känns väl inte riktigt helt okej än. Grupperna är fortfarande kvar, och det går lite upp och ned med hur det känns. Jag och två kompisar i klassen som inte heller var med i grupperna pratade om det idag och de kände som jag. Det var skönt att höra. Jag tänker lite så här också, att om ett halvår kommer jag se tillbaka och fundera på hur jag kunde känna så här.. Förhoppningsvis! Nä, men det blir nog så.

Jag har nog fått min första kändisspot också! Erik Johansson, känd som storebror Tobbe i Eva och Adam (barn/ungdomstv-serie), Höök och Våra vänners liv. Han kom gående med en barnvagn och såg väldigt stroppig ut. Haha.

Nu ska jag sova första natten i lägenheten på Söder. Urs, jag saknar redan Edward efter att sovit hos honom i två veckor. Men det blir ju sovmorgon varje morgon nu! Tjoho!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ja sovmorgon är gött! När brukar du börja?



Jag tänker mycket på dig och hur det går. Det är bra att du kämpar på! Hellre att det är kämpigt än att det är för lätt... Eller?



Själv har jag köpt mig ett par klättermusen-brallor och beställt en ny ryggsäck. Hoppas den funkar bättre än den andra.



Längtar efter dig! Puss!

2011-09-02 @ 17:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0