Vecka sju

Hej och hå, vad tiden gå.

Den här veckan har varit riktigt tung. Muskler och leder är helt slut, energin är borta med vinden och motivationen sviktar. Men när det är på det sättet finns det ju bara en sak att göra, nämligen bita ihop och köra på. Det är lov om tre veckor vilket betyder en hel veckas välbehövlig vila. Det ska bli skönt.

I tisdags träffade jag en kompis som jag inte träffat på sex år. Helt sanslöst längesedan, men vi hade så mycket att prata om. Det var hur som helt hur kul som helst att träffa honom igen. Idag har jag Mårten här på besök. Han behövde en sovplats i Stockholm så här fanns jag och hade en madrass ledig. Så himla bra!

Imorgon (oj vad jag längtar till imorgon) ska jag äntligen få komma hem och då till en familjehelg! Jag har längtat efter den här helgen. Det ska bli så skönt att komma hem till skogen också. God lukt, gott vatten, fräscht och mjukt underlag. Nej, jag vantrivs verkligen inte här i huvudstaden, det är bara det att jag trivs hemma bättre.

Förra helgen var jag och Edward tillsammans hela, hela helgen. Åh vad bra vi har det. Jag är så glad när jag är med honom. Min fina Edward.

Nu ska jag sova, för sömn är en bristvara i mitt liv just nu.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Å jag längtar meeeed!

Om ett dygn är vi i varandras armar! Eller har i alla fall varit. :)



Här har Ylva bjudit oss på blåbärspaj och Jesper leder oss i TV-spelandets underbara värld. :)



Jag har packat klart. Det gick ganska fort. Och ja, mössan är med!



Ses om några timmar! PUSS!

2011-10-06 @ 21:39:40
Postat av: Bïlly

Lönnarna står halvnakna, tunt klädda i gult, orange och höstgrönt, det rasslar kring kängorna när man går ner mot vägen. Fåren börjar klä sig i gråare vinterkofta, det luktar mustigt av dagg och sol och höst.



Härligt att snart få se er alla igen.

Morgondagen väntar med sol och frisk nordan, träkanoterna längtar lika mycket som vi på en sista tur innan höststormar och isläggning.



Välkommen hem till skogen!

2011-10-07 @ 10:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0