Vecka nio

Idag stod jag på händer mot en vägg i två minuter och 48 sekunder. Det kanske inte låter så mycket, men då får man ha i åtanke att vi hade gjort en del fysträning precis innan med en del armövningar. Om jag hade stått i 12 sekunder till hade jag slagit min lärares rekord. Det här är för övrigt min lärare:

Sabina heter hon. Lärare i house och street.


Ikväll såg vi musikalen Rent på film, scenversionen. Jag hade sett filmversionen förut och tycker att den är jättebra. Den här scenversionen var också helt fantastisk!
På torsdag ska vi i klassen se på en balettföreställning. Det ska bli spännande!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Wow! Hon ser supertränad ut. Det måste du ju också vara då! Fast det vet jag ju att du är. :)



Heja på!

Puss

2011-10-21 @ 17:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0