Vecka åtta del 2(!)

Wow, nu skriver jag ett till inlägg den här veckan!

Nu har jag fått min frys! Den är rätt söt, vit och den låter. Jag hoppas bara att den inte låter så mycket att jag inte kan sova. Det märker vi helt enkelt.

Idag hade vi vår sista uppdansningsdag. Det gick ganska bra, men jag blev inte nöjd med den moderna dansen. Jag brukar ju göra mycket bättre på de vanliga lektionerna. Vi hade balett och breaking på uppdansningen också, breaking skulle vi dessutom ha på eftermiddagen senare, men vår lärare var så snäll så vi hade en strech- och pratlektion då istället.
Det kändes väldigt slappt hela eftermiddagen, eftersom vi hade prat och teater på jazzlektionen också, så jag gick hela vägen hem. Det tog 35 minuter i raskt och hurtig Moa-takt.

Jag hade tänkt att åka in till stan på ett event där, Pump up the Jam, som är ett streetbattle som åker runt i hela Sverige. En kompis i klassen skulle battlea där, några lärare från skolan skulle hålla i det och en av de lärare som jag har skulle vara domare. Men eftersom det tog sådan tid för killarna från Elektrolux att komma med frysen var det ingen idé att åka dit. Tråkigt.

Nu är det ju oktober och då är det ju alltid dags för Törebodas ungdomsläger. Jag ska dit imorgon och det ska bli så skönt.

Idag träffade jag en av de som bor i mitt hus och han har en "Grey leader-grey leader" alphahund, till och med med stympad svans. En sådan här om någon missat vilken jag menade:


Love.

Kommentarer
Postat av: Malin & Bïlly

Malin: "Bara så att du vet"

Billy: Tack för en kul och klok och bra helg!!!

2011-10-17 @ 00:08:48
Postat av: Systeryster

Du vänjer dig säkert vid frysljudet. Man brukar ju göra det om man bara ställer in sig på det. Som Jesper sa när jag blev störd av grannarnas steg i taket: "Det är ju skönt att veta att man har grannar där uppe, att man inte är själv." Att välkomna ljuden, inte störa sig på dom.



Ses om några dagar!

Puss!

2011-10-17 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0