Vecka tretton

Idag blev jag nästan påkörd av en civil polisbil.
Jag brukar ju inte tycka att saker och ting här i världen är speciellt läskiga, men det här var rätt upplivande.
Bilen hade inget synligt blåljus och inga sirener på. Själv traskade jag på i mina egna tankar över övergångsstället där jag fått tillåtelse av den gröna gubben. Jag tänkte också att bilen som kom hade ju rött så han kommer ju stanna. Men när han var typ tio meter från mig och hade mig precis framför satte han på sirenerna och jag fick en himla fart för att inte bli påkörd för han hade rätt hög fart.

Annars mår jag bra.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ojsan! Skönt att du klarade dig! Slarvigt av dom att inte sätta på sirener om de nu hade bråttom. Fast de kanske smög på någon...



Längtar redan efter dig igen, kära syster!



Puss!

2011-11-14 @ 21:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0