Vecka tretton del 3

Vissa dagar längtar jag mer hem än andra dagar. Idag är en sådan dag.

För några veckor sedan hade jag en dag då jag fick gå hem tidigare för min kropp sagt stopp. Jag har haft känningar i kroppen att det är på gång igen, så jag stannade hemma idag för att sova, stretcha ut ordentligt och äta bra.
Jag har ganska svårt att ta sådana här beslut alldeles själv, för jag känner mig lat när jag inte går till skolan även om jag inte är sjuk. Men jag vill inte att det som hände för några veckor sedan ska hända igen, så nu gäller det att jag är uppmärksam på min kropp. Jag ringde pappa i morse för att få hjälp med beslutet och det är så skönt att få medhåll.

Edward bor hos mig nu i veckan också. Han går någon slags kurs här i Stockholm just den här veckan. Just nu är han borta, men det är skönt att ha honom här nära mig ändå.

Men som sagt, vissa dagar längtar jag extra mycket hem. Men nu är det bara fyra veckor kvar till jullovet. Jippie!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Den bilden är så häftig!



Bra Moa, att du tar förnuftiga beslut! Det är en tuff linje du går så det gäller att det inte blir för mycket. Heja på!



Snart jullov och lång hemmatid! Tjoho!



Puss!

2011-11-17 @ 15:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0