Vecka tolv

Stort uppehåll sedan förra inlägget. Nej, jag har inte dött sedan förra inlägget och jag var faktiskt tillbaka redan dagen efter. Det går minsann ingen nöd på mig inte. Jag säger som Mowgli: "Jag är nog tuffare än vad somliga tror!"

Hur som helst.
Veckan efter förra inlägget var en rätt lugn vecka. Vi hade visserligen ganska hård träning som vanligt, men tvåorna hade uppdansning den veckan så två förmiddagar fick vi se vad de har haft för sig på lektionerna.

Förra veckan hade jag lov! Åh vad efterlängtat det var. Jag hade så mycket för mig så i och för sig var det ju inte mycket till lov, men jag kom bort från Stockholm, från skolan och fick komma in i min älskade skog. Dessutom fick jag ju hem två gentlemän från Ösjönäs som också ska komma på jullovet. Pappa och jag påbörjade vårt bygge i ladugården där det till jul förhoppningsvis ska stå två boxar.
Världens bästa Frida (vän från Ålsta) var hemma hos mig några dagar också. Det var så himla skönt att äntligen få prata och mysa med henne igen på riktigt, inte bara på skype. Vi hade mycket att ta igen. Thanks mate!
Innan gentlemännen, det är alltså två hästar jag menar då, kom så restaurerade jag hela hagen plus att min far och jag byggde en ny grind, den blev för övrigt jättesnygg!
Det var praktiskt taget det som hände på en vecka. Ja förresten, jag hann ju jobba en halv dag också. En ridtur på Ösjönäs med ett gäng härliga invandrarkillar.

Jag måste ju självklart skriva om mina resor till Stockholm den senaste tiden. För den som tror på ödet kan nog tro att ödet gör sitt bästa för att jag inte ska vara i här. De flesta resor har strulat på något sätt. Men det värsta var nog helgen innan lovet då jag for till Hanna och Jesper i Oslo och skulle flyga hem. Tror man inte då att jag missar flyget..? Haha jo det var precis vad jag gjorde.
Nu i helgen så blev det likadant. Jag blev skjutsad av mamma upp till Hallsberg och då missade jag tåget med några sekunder! Då hoppade jag på tåget som gick en halvtimme senare. Döm om min förvåning när jag kom till Centralstationenen en halvtimme tidigare än det första tåget som jag skulle åkt med.

Lite bilder från vecka som gått:

Frida på besök med en glad Gaspur.



Det var ju inget problem att släppa ihop får och hästar.



Hmm.. är det till Hornstull de har flyttat Berlinmuren?



Love.

Kommentarer
Postat av: Bïlly

Hon är allt tuffare än vad Bagheera tror.

Å hon är med mej!

Å ja ska lära henne allt ja kan!

Å hon ska lära mig allt hon kan (inte split, bara hästning).



Vilken störtskön bild på Frida och Gaspur (LOL) - kan du inte lägga ut den på fejjan så fler får lolla åt den.



Buskram!



2011-11-08 @ 23:23:26
Postat av: Systeryster

Å vilken UNDERBAR bilder på Gaspur och Frida! Hihihi det gjorde min dag! Eller vecka! :D Jag ser verkligen fram emot julen!



Och väldigt snygg grind i bakgrunden!



Dansa lugnt!

Puss!

2011-11-09 @ 17:30:11
Postat av: Emma Joelsson

Grattis fina kusin! :D

2011-11-11 @ 11:53:54
URL: http://senenlitentidtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0