Vecka fjorton

Dagens outfit:

Antenner! Tillsammans med naturlig make up blir det den ultimata söndagsutstyrseln.


För övrigt är det en lugn dag på min gata i stan. Städ och tvätt-söndag. Jösses, det får mig verkligen att låta som en stadslolla. Men, oroa er inte. It won't happen.
Jag läser just nu en bok som en snubbe som heter Reynir Aðalsteinsson har skrivit som handlar om hantering med islandshästar. Mycket bra verklighetsflykt från staden och enastående förberedlse för min fortsatta hästhanteringskarriär.


Love.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha! Gillar din dagens outfit :)

2011-11-27 @ 14:52:51
URL: http://svenskanikonstanz.blogspot.com
Postat av: Systeryster

Hihihi jag älskar antennerna! ;)



Skönt med stadsflykt och god bok!



Ses om några dagar.



Puss!

2011-11-27 @ 17:44:01
Postat av: Malin & Bïlly

Antenner, hihihi!!!

2011-11-27 @ 19:29:26
Postat av: Viktoria

Moa!! Hej :D

Jag Fann din blogg! Vad roligt att läsa om en dansares vardag och inte vilken dansare som helst, Moa, tjejen jag tänkt massor på och saknar likaså! Hallå! HEJ :) vad kul du verkar ha det! :)

2011-11-30 @ 00:33:43
URL: http://viktoriahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0