Oh Tarzan!

Igår fick vi i dans vara med på lite teaterinspirerade lekar. Då avslutade vi med Djungeltelegrafen. Jag fick först triumfera med att stolt berätta om att mina föräldrar var med och uppfann den leken och sedan för att upphålla stoltheten i familjen storvann jag hela leken. Jag började som Jane (näst högst i rang) och lyckades snart få bort den dåvarande Tarzan (den som är högst i rang) och efter det satt jag som Tarzan hela leken ut.
Jag ägde!
Som Helén (läraren) sa: "Det märks ju att du har leken i generna..!"


Love.

Kommentarer
Postat av: Bïlly

A-A-A-A-A dunkar på bröstet

2011-05-04 @ 17:09:28
Postat av: Systeryster

Hahaha underbart!

Den var längesen... Kanske nått att köra i Oslo med...



Puss!

2011-05-04 @ 17:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0