Modell och maskerad

Igår var många av oss som går här på skolan (speciellt vi i Artist och Dans) modeller för de som går Mode/Design här på skolan. Åh det var så roligt!
Det var tre visningar, klockan tolv, klockan tre och klockan sex. Så det var verkligen en heldag. Innan vi körde igång första visningen så var det lite genrep men framför allt sminkning och frisering så det stod härliga till! Jag hade hade på mig en klänning som Jannike hade sytt. Så himla fin och jag ska dessutom få köpa den för ynka 250 kronor! Hon var dessutom så himla bra på att ta hand om sina modeller, mig och tre till. Ja, jag hade verkligen jättekul igår!

Idag är det maskerad. Hela skolan är inbjuden och det är en liten festkommitté som har tagit hand om planering och pyntning. Kvällens maskeradtema är film. Sjukt kul!

Bilder från både modelldagen och maskeraden kommer jag lägga upp så fort jag får några, men det blir nog ungefär i helgen. Men ni kan få en liten läskig sneak a peak redan nu på en detalj från min maskeradutstyrsel.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ooo jag vill se bilder!



Aaa vad har hänt med dina ögon?! Vem är på bilden!? Iiiiih



Längtar efter dig!

PUSS

2011-05-13 @ 19:41:19
Postat av: Bïlly

???

2011-05-15 @ 00:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0