Jaop!

Nu är jag faktiskt igång med dansen! Har kommit hela 37 sekunder in! Jippie! Nu är det bara 2.23 minuter kvar.. Men med tanke på att jag fixade 30 av sekunderna idag borde det ta typ fem dagar tills den är fulländad.

Nu sitter jag i gräset med Johanna och Ivan och tar vara på kvällssolen. Idag har det varit helt fantastiskt väder, men tyvärr har jag varit tvungen att vara inne hela dagen för vi har haft lektioner. Inte ens lunchen blev längre än en halvtimme.

Så nu sitter vi här och njuter.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Wunderbaaar!



Det är så kul att följa dig i processen! Från laddning till frustration vidare till flyt! Det kommer gå super serru!



Vi har också haft en härlig dag! Jag hade en hel del att ta igen på jobbet eftersom jag varit borta en veckan men det gick bra. Snart är nästa Margaretablad till tryck också. Blir kul!



Ses om en månad, knappt!



Puss!

2011-05-09 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0