Hemkommen!

Jag är nyförälskad! Jag har äntligen hittat hem! Nu under två dagar har vi haft en gästlärare här. Han lärde ut en dansstil som heter hiphop och en annan som heter locking. Igår hade bara min klass honom, då dansade vi hiphop och det var så frigörande! Så härligt!Idag fick även artisterna vara med när vi fick prova på stilen locking. Men oj vad jag blev frälst! Jag vet nu vilken stil om är min favorit, vilken som min kropp vill dansa, vilken stil som är min närmast hjärtat! Jag kan faktiskt inte beskriva i ord min fullständiga lycka! Locking ♥

Alex, han som var gästläraren, han var inte så dum han heller. Han hade ett väldigt bra upplägg på sina lektioner och en himla skön kille i övrigt. Han kom i söndags kväll och Frida och jag tyckte inte att han skulle behöva sitta på sitt rum i all sin ensamhet utan bjöd med honom på filmkvällen vi skulle ha den kvällen. I går kväll blev det likadant. Så himla mysigt och det var väldigt kul att få lära känna honom, om än inte så mycket, men lite i alla fall. Vi hade kul allihop tillsammans! Nu har jag också fått lära mig ordentligt skillnaden mellan stilen locking och stilen popping. Skönt!

Ja.. dessa dagar har verkligen varit som en rejäl guldklimp på den här terminen! Jag har visserligen fått en blåsa på foten som är i storlek med Europa, men som vi får lära oss på baletten: Om man har ont så ska man bara le och fortsätta. Och just i detta fallet behöver jag verkligen inte anstränga mig för det!



Lycka!


Love.

 


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Å vad härligt! Gratulerar! Du måste visa mig en massa när vi ses!

Det är inte långt kvar nu.



Hoppas färden hem imorn går bra!



Längtar efter dig!



Puss!

2011-05-26 @ 15:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0