Borta med postbilen

Nu är sökningarna till Balettakademiens musikal respektive danslinje postade. Äntligen! Nu ska bara inbetalningarna ske, men det ska mor och far få hjälpa till med och det är dessutom inte lika bråttom med dem.
Så skönt. Nu ska jag koncentrera mig på att öva öva öva inför intagningsdagarna som är i juni.

Nu på kvällen har jag haft med mys med några av mina favoritbrudar. Vi satt i min säng och såg på Glee, den serien vi ser på nu. Så bra! Och flickorna är så härliga!

Miss Sexy and Miss Wierd


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Heja heja! Igen. :)

Hoppas det går bra! När är antagningsproven?



Jag tror på dig!

Go girl!

2011-05-05 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0