The inception

I natt hade jag en skojig och bra dröm. Nej, inte en dröm, utan två drömmar. En dröm i drömmen! Jag ska berätta om drömmarna, men låt oss först säga att den första drömmen är dröm 1 och den drömmen som var i drömmen är dröm 2 så vi har ordning på dem.

Så. Dröm 2.
Jag och några kompisar bor i ett random strandhus (typ fint hus vid Kaliforniakusten), ett litet kollektiv. Det är natt och jag är på väg till toaletten från mitt rum, iklädd endast handduk eftersom jag sover naken och tycker det är enklast att bara slänga på mig den. Samtidigt är några killar på rundvandring i vårt hus (fråga mig inte varför de var på rundvandring mitt i natten) för att se hur det ser ut och så. I drömmen ser det ut som typ de populäraste killarna på gymnasiet.
Jag ska gå tillbaka till mitt rum från toaletten, men av någon outgrundlig anledning hade min handduk försvunnit, så jag var tvungen att gå tillbaka spritt språngande naken. I mitt försök till att vara diskret råkar killarna gå förbi precis då och den ena utbrister "Jäklar vilken snygg kropp du har!"

Vaknar upp till dröm 1.
Så fort jag vaknar upp känner jag en så härlig känsla efter den komplimangen jag fick i dröm 2, men jag måste berätta om min roliga dröm för någon. Så jag hittar några kompisar, folk som går på skolan men kommer inte ihåg vilka, och vi alla skrattar hjärtligt åt min härliga dröm.

Vaknar på riktigt och känner fortfarande glädje över den fina och spontana komplimangen jag fick av snubben dröm 2. Har faktiskt varit lite glad över den hela dagen. Jag gillar att drömma.

Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Är du säker på att du "vaknade på riktigt"... ;)



Vem vet, det kanske var sanndrömmar...? När ska du till Kalifornien? Jag följer gärna med och är en av de där kompisarna. :)



Det blev supertomt efter dig igår men vi överlevde. Jag påbörjade min stickning, sydde upp mina DC-jeans och fick en liter oljeblandning à la pappa med mig. Ganska produktiv söndag för att vara hemma hos fam Joelsson en ledig dag. :)



Puss och lycka till med alla intagningsprov! Hoppas verkligen du kommer in på någon!

2011-04-04 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0