Det som göms i snö kommer upp i tö

"Pling pling"

Nu är det vår och då vill man ha nya saker. Ackåve, för den som ändå hade råd. Men det är också tiden då man ska söka till diverse skolor som man behöver specifika kläder till och då är det inte så att man tar hänsyn till vare sig om man vill eller inte, eller vad plånboken har för åsikt. Vad jag vill ha sagt är att jag har nu köpt en riktig body att dansa i. Snygg som tusan! (Kunde ju inte ha på mig en ful heller..)


Jag och Hedda gör solon igen. Eftersom vi inte kan ta oss till Oslo på intagningsprov ska vi skicka en film i stället och där ska man ha med en minuts solo. Jippie. Jaja, jag har gjort mitt nu, men så himla nöjd är jag nog inte. Jaja.

I helgen far jag hem. Även om resan suger åsnerumpa, så ska det bli himla kul att träffa hela familjen igen! Och vi ska rida allihop, åh vad roligt!

Love.

Kommentarer
Postat av: Bïlly

Jättesnygg!

Bodyn oxå!

Ses på fredda.

krm

2011-03-30 @ 18:55:41
Postat av: Systeryster

Hahahaha "suga åsnerumpa" hahaha

Rullar på golvet

:)



Ja, jättefin är du och bodyn! Framifrån..? :)



Hurra för helgen!



Puss!

2011-03-30 @ 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0