Nattens dramatiska händelse.

I natt, klockan var ungefär halv fem, vaknade jag med ett skräckslaget ryck av ljudet från något riktigt stort som rasar hos killen som bor över mig. Blev genast orolig för Marcus, som han heter, och skickade ett sms till honom där det stod:
- Herregud gick det bra med dig??
Får svaret:
- Vad snackar du om?
Skickar:
- Hörde du inget?
Svaret:
- Nej, vad har hänt?

Visar sig alltså att jag har drömt. Så typiskt. Resten av natten sov jag från och till och drömde väldigt mycket, bland annat var Viktoria, Mimmi, Ida och Buster som går här på skolan med i drömmen.

Stackars Marcus, som jag då hade väckt med mitt sms, kunde inte somna om och kollade på film resten av natten. Förlåt!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hahaha oops. :)



Jag drömde också sådär starkt i natt. Jättejobbigt! Och jag sov också rätt ryckigt efter det...



Hoppas du sover lugnare nästa natt!

PUSS!

2011-01-24 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0