Lovet i sin helhet.

Jag har inte velat skriva på lovet, dels har jag inte hunnit och dels har jag inte haft lust.

Mitt lov har varit underbart! Jag älskar att vara hemma och jag kommer aldrig kunna flytta hemifrån helt och hållet, oavsett vad mamma och pappa säger. Jag har gjort allt som hör julen till, förutom att slå in juleklappar och hitta på juleklappsrim: Ätit julbord, ätit julegröt, fått de traditionella ullsockarna som farmor stickar, nästan ätit lutfisk hos moster och allt annat som hör juletider till.

I övrigt har jag träffat på ett svenskt-amerikanskt kärlekspar, varit på sommarfest, varit på bygdegårdsfest, köpt ett par ordentliga vinterstövlar (som även passar till min kappa), jobbat, haft en underbar tid i Enköping och bara varit hemma med min familj och min fina Blue.

Det som förgyllde mitt lov allra mest var ridningen. Islandshästar och jag är lika med sant. Jag har fått sommarjobb på Ösjönäs, vilket betyder att jag ska vara turridningsledare hela sommaren, vilket betyder att jag ska rida islandshäst hela sommaren! Jippie!
Nu var jag där och red för att de ska vänja sig vid mig och jag ska vänja mig vid dem och vi alla ska lära känna varandra. Hon som är min arbetsledare känns också toppen så jag har på känn att min sommar kommer bli great!

Loving couple.



Blue och vinterpromenad.



Pepparkaks-iMacen jag bakade.




Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Å vad härligt det låter! Tänk att jag också fick vara en del av en del av det där. :) Vilken härlig jul vi har!



Det känns inte som jag heller kommer släppa sista tån hemifrån heller... Det går inte! :D



Puss!

2011-01-11 @ 18:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0