Clumsy me

Idag fick jag min första skada för det här året. En stukad fot. Jag vet, jättemesigt. Lite tröstande är det i alla fall att jag försökte göra en avancerad (för mig) hoppsnurr då jag landade snett på foten. Lucky me.

Ser ni den fina svullnaden?


Hedda, Caisa och jag har gjort dans hela dagen. I ungefär sex timmar har vi knopat ihop ett intro, en vers och en refräng på en låt vi ska ha på vårshowen. Cheeses vad vi var slut efter det! Inte minst i våra huvuden efter allt tänk. Men vi sjukt nöjda med resultatet! Nu har vi bara en vers och ett stick kvar.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Nemen gumsamumsan! Ha du kaaadat dej....?

;)



Hoppas det inte ska hindra dig från ert dansande för mycket!



Puss på det onda!

2011-01-14 @ 23:24:22
Postat av: Bïlly

Jodå. Tio små rosa svullnader längst fram. ;)

2011-01-24 @ 09:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0