En ensam kväll

Jag sitter i Edwards soffa, ensam. Han jobbar. Men jag sitter och kikar på Let's dance som går på tv:n och inspireras till ett solo jag ska göra till showen. Jättebra!
För övrigt med danserna är vi klara med dem, förutom våra solon nu då. Men som tur är är det inte så långa solon vi måste koreografera.

Det är så himla skönt att få komma ifrån skolan lite. Mina vänner och dansen i all ära, men luftombyte är skönt. Dessutom ligger framför allt Uppsala mig varmt om hjärtat.
Imorgon ska vi iväg på äventyrsbad, jag och Edward. Rutchkanor och bubbelpool. Det ska bli skojigt!

Jag har blivit med tåskor nu! När jag kommer tillbaka till skolan och sytt fast sidenbanden ska jag ta en bild så får ni se.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jaaa, jag vill se tåskor! :D



Stackars nuttan, allsesses ensam... Det går snart över. :)



Hoppas ni får kul på badet!



Miss uuuu!

Puss!

2011-02-04 @ 21:58:09
Postat av: Anonym

Jag har inte bestämt mig. Om jag vill se rosa tåskor... Hm :>

2011-02-06 @ 16:37:13
Postat av: kusin vitamin

Åh det måste göra skitont men tåskor. Ajajaj! Har hört att man blöder och sånt. Men vill man vara fin får man lida pin eller hur ordspråket nu låter, vilket du säkert kan mycket bättre än jag. Haha

Kram E.

2011-02-06 @ 21:25:51
URL: http://senenlitentidtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0