Vecka femton

Nu är jag alldeles ensam och övergiven av min storasyster här i stora staden. Och inte helt kry är jag heller.. typiskt.
Men Hanna och jag har haft en överträffligt bra helg, trots diverse magproblem.
Vi har myst en himla massa, Hanna hann köpa sig ett par finfina handskar igår och få sig en härlig portion sushi. Idag fick hon sig en prima almanacka på svenska och några notelappar till.
Jag fick mig köpt en ordentlig vinterjacka, äntligen(!), så nu kan jag vandra till både syd- och nordpolen utan att frysa om min lilla överkropp. Dessutom fick jag mig också en almanacka och några notelappar till. Som grädden på moset köpte jag några par örhängen som jag spanat in ett tag för att skämma bort mig själv en smula.

Hmm.. jag är ganska säker på att några utav er undrar hur det är med mig egentligen. Min teori lyder så här:
Vi har haft temavecka nu, vilket betyder att den har varit oerhört slapp till skillnad för våra vanliga veckor. Då passade min kropp på att känna efter lite och fundera på hur den mådde och hur mycket den hade vilat egentligen. Så, nu ligger jag här i sängen och är väl inte helt och hållet på topp skulle jag knappast säga. Men saken är den att jag känner mig inte direkt sjuk, bara helt slut och orkar inte och kan inte äta så mycket. Ja ja..


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ja, det var en supermysig helg, trots dina otrevliga toabesök. ;)

Skönt att slappa!



Bra att du mår bättre! Hoppas du kan köra på de sista veckorna innan jul nu.



Puss!

2011-12-05 @ 16:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0