Dag nummer två.

Wow. Haha! Ålsta kan ta sig på något lämpligt ställe..! Herregud, två dagar på DC är lika mycket som ett år på Ålsta.. Går inte ens att jämföra. Ta bara baletten till exempel, jag tyckte Anna-Karin var hård på Ålsta. Haha! Maggan som vi har nu är helt kalas. Exempel: Hon gick genom uppvärmningen en gång och sa att vi skulle kunna den sen. Pang bom med en gång ska vi kunna den imorgon. Jag har försökt att komma ihåg lite, men det är så himla svårt.

Ja, som ni förstår är det hårt och svettigt. Idag på sista passet (streetdans) hade vi fys första delen och då droppade det om mig. Fräscht! Nu har jag träningsvärk och lite huvudvärk av utmattning och ska strax somna gött och mysigt i Edwards stora säng. Åh jag längtar tills jag får flytta in i lägenheten i Stockholm.

Nu ska jag sova!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Heja heja! Vad bra att du är nöjd så långt!

Det låter väldans tufft men det fixar du ju! Du kan om du vill, sis! Och vill vill du ju... :)



Jag längtar efter dig! Hoppas vi kan få till att ses snart!

PUSS!

2011-08-24 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0