Dag nummer ett.

Nu så har vi dragit i gång. Ni ska se mitt schema! Jag kommer bli så [kraftuttryck] vältränad!

Just nu bor jag fortfarande hos Edward, eftersom jag får min lägenhet första september. Jag ska höra med Klas och Jessica om jag kan få den tidigare. Men det funkar ändå bra det här. Vi börjar inte förrän 9.15 på dagarna så det blir inte så vråltidigt för mig att stiga upp om morgonen.

Idag började vi med lite info, för att sedan köra igång hårt. Två sköna och svettiga hiphop-pass och ett fin jazz-pass. Det här blir så bra! Det är så himla stor skillnad på skolor! Nu har vi ju nya lärare för varje lektion och pigga och fräscha är de. Så härligt!

Min klass är lite sisådär än, men det är ju bara första dagen än ju! Halva klassen gick förberedande förra året och är rätt tajta sedan dess och halva klassen gick på folkhögskolan Lunnevad förra året och är rätt tajta sedan dess, plus jag och två till. Så det är ganska uppdelat än så länge. Men jag bekymrar mig inte ett dugg för det. Dels så är jag så himla trygg i mig själv nu, med Edward så nära, hemma relativt nära och en massa övriga polare i och runt Stockholm så jag har det ju hur bra som helst!

Det finns dock en gigantiskt nackdel. Jag får ju aldrig plats med Bisse i lägenheten! Skämt åsido, men jag kommer få hästabstinens! Men nu har jag det så bra att världens bästa Jessica vill så gärna ha hem mig för att jobba, så jag skenar med nöja till ljuva södra skogar.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hej älskade syster!



Vad kul det låter med all dans! Och det är härligt att du redan är så nöjd!



Jag blir så glad att du börjar skriva igen! Det är så kul att höra hur det går!



Kram Edward från mig!

Pusssss!

2011-08-23 @ 10:02:23
Postat av: Bïlly

Heja!

Härligt att du kommit igång igen!

Och en sak vet vi: tajta grupper finns alltid i början. Men ganska snart börjar de mest framåt och nyfikna att ta kontakt utanför de ursprungliga grupperna...

Kempeklem!

2011-08-23 @ 11:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0