Vårvardag

Våren kommer flygande och vi har börjat få krokusar i gräsmattan, utematplatsen har öppnat, vinterskorna är för längesedan bortglömda och solglasögon syns på allas nästippar. Tänk, det skulle bli vår i norrland också.

Jag övar monologer, sånger och danser hela dagarna. Njea, okej inte hela dagarna, men väldigt mycket. Monologen är nog det som känns värst inför första auditionen som ska vara om två veckor. Teater är inte min starka sida. Mest säker är jag nog på sången, det är ju det jag har hållit på med mest i mitt liv, men dansen känns inte heller så illa. Men jag ska öva på mamma och pappa på påsklovet.

Vi är ett gäng som brukar kolla på tv-serier på kvällarna. Jättemysigt och jag gillar verkligen brudarna. Just nu kollar vi på Glee, helt underbart!

Om en vecka är jag hos Edward. Tjohoo!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Tjohoo! Då blir det gos igen! :D



Heja heja på övningarna! Det kommer gå finfint!



Här packas lite smått och stickas mer stort. Ikväll var vi på en infokväll om hur man skriver sin selvangivelse (= deklaration). Mycket lärorikt!



Puss på min älskade syster!

2011-04-13 @ 21:59:42
Postat av: Tess

Det är så skönt att det äntligen är VÅR =)



Kram

2011-04-14 @ 16:34:29
URL: http://lifestylebytess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0