Vandrar i ett vårregn

Nu har jag lämnat Herr Snyggo vid tåget. Tråkigt, men vi ses igen om en och en halv vecka när jag ska fara ned mot Skaga på påsklov. Så det ska bli kul att ses igen. Det var längesedan vi sågs med så kort mellanrum mellan gångerna.
På vägen från stationen passade jag på att plocka lite björkris till mitt rum så jag kan möta våren ordentligt. Samtidigt började det att regna lite lätt, så där underbart och friskt som det bara blir på våren. Helt enkelt helt underbart!

Mitt vårfönster med bonsaifikus och björkris.

Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Myyyys! Men det är fortfarande rätt mars-grå-beiget ute. Men knopparna svullnar, dom är på g!



Miss U!

Puss!

2011-04-10 @ 15:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0