Söndag

Igår bastade jag med finfina brudar. Åh så skönt det var! Och när det nu inte finns någon snö att rulla sig i sprang vi istället halvnakna ute på fälten nedanför skolan. Rätt skönt ändå och så himla mycket sommarkänsla på det! Nästa gång ska vi näcka har vi bestämt oss för.

Idag blir det en lugn dag (blev det igår också, men det var inte planerat). Fast nu skojade jag nog lite, för lite livligare ska den bli i dag än i går i alla fall. Snart ska jag gå till spegelsalen och öva mina sånger inför audition som ska vara om två veckor. Ska öva på monologen till det också. Det är den värsta delen på intagningsprovet!
Senare ska jag försöka börja på mitt solo som jag ska göra i slutet av terminen. Alla vi i dans ska göra varsitt. Dumma solon! Jag blir ju aldrig nöjd, jag tycker aldrig att jag är bra på att koreografera. Inte själv i alla fall..

Idag sov jag till tjugo i ett. Jag var nog lite trött, men jag gick och lade mig rätt sent igår också. Jag kollade på den första Harry Potter-filmen. Haha vad små de är och den filmen, till skillnad från de senare filmerna, är ju rätt komisk!

Vad konstigt det blir att Hanna inte kommenterar inlägget på länge nu. Ha det underbart i Taizé! Pyss på dej!



Love.

Kommentarer
Postat av: Bïlly

Vi tänker på dig i dina övningar.

Här hemma är hagen full med lamm.

Krm

2011-04-18 @ 10:38:44
Postat av: Bïlly

Jag tittar en gång till.

Wow. Aj. Och waow.



Vi ses på torsdag!!! :D

2011-04-19 @ 15:50:42
Postat av: Systeryster

Nu kommer den! :D



Wow vad bendy du är! Du är så bra! Heja heja!



Jag har haft det superdupermegabra i Taizé i år igen! Och vi hade sol heeela tiden, utom ett skyfall på tio min när vi satt i kyrkan. Men det gjorde ju inget. :) Jag berättar mer på skype nån dag.



Ha ett skönt lov!

Puss!

2011-04-25 @ 11:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0