"Hello Mr. Williams, you look like my dad, Billy Joel."

Robin Williams är så spännande lik min far. Både till utseende och till sättet (i alla fall det sättet han alltid får spela i filmer). Det tycker jag är skoj.

Jumanji
En film som min familj nog skulle gilla. Jag tyckte den var mysig i alla fall, men jag tycker att i princip alla filmer med Robin Williams är bra. Hur som helst, köp den här mamma och pappa. Ni kommer gilla den!
Även en väldigt liten och söt Kirsten Dunst är med här också. Handlingen i kort är: Två barn hittar ett underligt spel som är nedgrävt i marken. Ensamma hemma börjar de spela det. Handlingen är enkel, varsin spelpjäs och två tärningar. När man har slagit berättar spelet för en vad som händer. Till synes väldigt enkelt. Emellertid..


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Oo den har jag sett! Fast jag bara typ 10 år och drömde mardrömmar och den i flera nätter! Jag tror att jag skulle uppskatta den mer nu. Typ 15 år senare. Haha



Jo, han är rätt lik pappsen. Samtidigt rätt olika. Samma sprall och skoj i alla fall. :)



Vet du vilken film vi fått tag i?! Lillefoooot! Nr 1. :D

Fast det kanske jag sa på familjehelgen. Det var nostalgitripp vill jag lova.



Puss!

2011-04-10 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0