Grönt är skööönt!

Cheeses!
Det är så grönt ute! Underbart!

Jag sitter på tåget från Enköping till fina underbara Skaga (ja, jag längtar lite hem), och när jag ser ut genom fönstret är det så grönt! Knopparna har redan brustit, gräset är så grönt och fint och solen lyser och det är varmt! Underbart! Jag har saknat våren hemma, även om jag vet att den kommer till kalla norrland, så har jag saknat att den kommer så snabbt på våren. Hemma väntar lammen i hagen. Tjohoo!

Nu i eftermiddag ska jag åka till Ösjönäs och rida. Kan inte vänta. Jag ska få rida Hamdir, en av de lite "besvärligare" hästarna. Det kan jag nog lära mig en del på. Spännande!

Jag fick en present av konduktörskan också. Jag tänkte att jag skulle köpa en stunds internet här på tåget, har aldrig gjort det förut och tänkte att någon gång ska vara den första. Då krånglar den lilla betalningsdosan för henne så jag fick det gratis, för hela resan!

Jepp, jag är glad och lycklig idag!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Å vad härligt! Och vilket flyt med internettet!



Jag längtar också hem till Skaga när du beskriver allt! Här börjar också knopparna ploppa ut. Det har hänt en del i naturen här medan jag var borta. Men jag var ju i syrentiden där nere istället. Så nu åkte vi bakåt i tiden. Men det kommer snart hit upp till Norden också. :)



Jesper har oljat balkonggolvet och utemöblerna och städat och fixat så det var ett väldigt härligt hemkommande. Han är så underbar den där grabben! :D



Hamdir var hästen pappa red på va? Lycka till med allt det!



Puss!

2011-04-25 @ 11:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0