Yes sir!!

Nu har vi haft skoj i skogen!
Det var en fortbildningskurs här på skolan nu den här helgen för lärare i hela kommunen. De skulle få prova på (och få inspiration till att göra själv) ett skogsäventyrspår och då fick vi vara statister, Ida, Niklas och jag. Hur kul som helst! Igår var några andra från Skydd/Säkerhet-klassen utklädda till häxor och älvor, och vi fick klä ut oss till vakter.
Så vi gick på spåret fram och tillbaka, fram och tillbaka och fånga lärarna om de inte gömde sig. Vi var jätteduktiga, men vi blev sjukt trötta av det. Tre timmar snabb terränggång med högst tio sekunders paus sammanlagt, då blir man trött. Skönt trött.

Hjältarna


Igår hade vi ost kväll. Jättemysigt. Jag hade köpt babybel, det var helt galet längesedan jag åt den osten. Mums!

Jag har försökt jobba på min jingel också, men det är skitsvårt. Jag har en åtta kvar, men det är helt stopp i huvudet på mig. Typiskt. Jag har i morgon på mig också, men jag vill vara klar med den så snart som möjligt så slipper jag tänka så mycket på den.
Sedan ska jag försöka komma på någon bra låt och artist som passar in i kategorin "Diva" som jag kan ha som förslag till turnén i vår.
Mycket nu. Jaja.. Det är bara att kämpa på.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hej och hå och kämpa på...

Gu vad kuul att springa rung i skogen och fånga lärare! Värsta lajvet ju. :)

Bra träning också kan jag tänka mig.



Vi har haft det förfärligt jobbigt idag... Vi har kollat på maratonlöpare hela dagen. Väldigt jobbigt! Det var Oslo Maraton och en kompis sprang och vi spanade. Sååå uttröttande... ;)



Puss!

2010-09-26 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0