Maaaat!

Jag är konstant hungrig! Jag äter mycket på lunchen, en timme senare är jag hungrig igen. Kaos i matvärlden! Mellanmål äts, men man kan ju inte köpa hur mycket mellanmål som helst. Jag är ju ingen rik stackare direkt.

I helgen ska jag hälsa på Emma och Collie. Så skönt! Fränsta och Ålsta i all ära, men äntligen komma ifrån stället. Se någon annat och några andra för några dagar. Och om det mot förmodan skulle vara någon från skolan som läser det här så lugn, jag gillar er fortfarande.

I övrigt är det ganska vanligt. Min kropp ömmar dag som natt. Vi håller på att få en till karl till klassen, Jonte. Världens skönaste typ, och vi håller tummarna för att han stannar.

Ikväll känner jag mig lite down, så kvällens soundtrack blir Grace av U2
http://www.youtube.com/watch?v=7TvHrzQJ0NE
Tänk att ha en sådan vän.


Love.

Kommentarer
Postat av: Bïlly

You have got one.

She is Grace.



Waow!

Kan du skapa en liturgisk dans till Grace.

Och ur eller till det klippet...?

2010-09-30 @ 00:45:57
Postat av: Systeryster

Hi sis!



Grööööt säger jag bara. Billigt billigt och mättande och nyttigt.

Ägg är bra också. Bara att man blir lite fisig. :)



Underbar film btw!



Jag har varit i Köpenhamn en sväng på kickoff. Det var najs!



Tänker på dig! Puss!

2010-10-02 @ 12:28:51
Postat av: Systeryster

Hi sis!



Grööööt säger jag bara. Billigt billigt och mättande och nyttigt.

Ägg är bra också. Bara att man blir lite fisig. :)



Underbar film btw!



Jag har varit i Köpenhamn en sväng på kickoff. Det var najs!



Tänker på dig! Puss!

2010-10-02 @ 12:29:13
Postat av: Systeryster

Hi sis!



Grööööt säger jag bara. Billigt billigt och mättande och nyttigt.

Ägg är bra också. Bara att man blir lite fisig. :)



Underbar film btw!



Jag har varit i Köpenhamn en sväng på kickoff. Det var najs!



Tänker på dig! Puss!

2010-10-02 @ 12:29:38
Postat av: Systeryster

Hahaha funkar fint det här... ;)

2010-10-02 @ 12:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0