Läxa...

På fredag ska vi jobba med en läxa. Vi fick höra lite om den igår redan, så funderingarna har startat oavsett om jag hade tänkt det eller inte.
Vi ska göra en personlig jingel. Alltså, när vi har show ska vi ha en egen jingel för att liksom presentera oss. SKITSVÅRT! Man får blanda olika stilar, och man ska ta moves som man känner är en själv. Okej, men vilka moves är jag?
Det blir något att gnaga på den här helgen.. Just nu har jag verkligen ingen aning hur det skulle kunna se ut!

Igår fick vi även reda på att det mycket antagligen blir en turné tillsammans med artisterna i vår. Kul! Jag ska försöka få oss till Töreboda. Kanske skulle försöka få oss till Oslo också..

Jag längtar till att mina balettskor kommer, det kommer nämligen bli så mycket enklare att dansa då. När man dansar barfota fastnar fötterna i golvet hela tiden och det är varken skönt eller smidigt. Det blir inte så graciöst då, snarare hackigt.

Nu ska vi strax ha jazz med både artistettorna och artisttvåorna, så det blir trångt i salen. Men mysigt.


Love.

Kommentarer
Postat av: Bïlly

ER KOMMANDE TURNÉ

var samtalsämnet under lunchen idag.

Idéer bollades: Köra fairtradeklädermodevisning varvat med sång och dans. Köra show och sedan lyfta in vissa dansmoment i kyrkan efteråt. kan man önska låtar md dans typ Loenard Cohens Hallelujah med dans som kyrklig händelse. Eller lägga in det i SM. Kanske i pausen. Eller SM-mässan... osv vidare. Vi får se var det hamnar.

Men du undersöker: Kostnader. Möjligheter att önska. När.

Vi kollar och tänker: Möjligheter.

:) :) :)

Krm



2010-09-22 @ 13:28:31
Postat av: Systeryster

Jaaaa!!! Kom hiiiit!

Vi kan ha er i Stora salen! Skulle vara superkul! Måste väl kännas lite exotiskt att åka utomlands på turné också.... ;)

Och kan den ha en lite kristen vinkel, typ det pappa skriver om, så är det ju ännu bättre och lättare att förespråka!



Puss!

2010-09-22 @ 16:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0