Jippie!

För några veckor sedan sa Anna-Karin att vi skulle ha ett litet "utvecklingssamtal" var, när tiden var mogen och hon hade sett lite mer vad vi gick för. Idag fick jag min dom. Nä, så illa var det inte. Eller, så illa var det verkligen inte!
Det hon sa till mig stärkte mig så himla mycket! Mycket fint och bra sa hon, kämparglöd m.m. men något av det bästa hon sa var att om jag fortsätter kämpa på och utvecklas så mycket kommer jag inte ha några som helst problem att kunna söka in till en förberedelselinje till danshögskolor redan i vår! Tjoho!

Jag fick reda på en annan fräck sak om henne idag. Denna kvinna har nämligen varit danslärare åt självaste Helen Sjöholm! Så hon berätta lite för mig om Helens tidiga karriär och om Helens kompis som mycket väl hade kunnat lyckas lika bra som henne, men hade inte samma spirit att kämpa på. Wow..

Min dag är glad idag. Anna-Karin får mig att känna mig bra och nu fick jag riktigt pepp för att bara kämpa vidare. Blod, svett och tårar, here I come!

På träningen idag stretchade vi Caisa så hårt så det kom en liten skvätt från ögonen. Det är vad jag kallar äkta träning det. Go girl!

Sömn är det som gäller nu. För att bli elit är det tidiga kvällar som gäller. Good night, sleep tight.

Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Det verkar lite väl militäraktigt när ni stretchar så hårt att ni börjar gråta... :P



Tänker på dig! Kämpa på!

Puss!

2010-09-23 @ 17:39:09
Postat av: Caisa

hehe <:

2010-09-24 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0