Akrobat

Den här helgen har det hänt mycket:

√ Filmmys med storbildsskärm
√ Pianospelande med mysig person tills jättesent på natten
√ Softtime för kropp och själ
√ Groteskt långa sovmornar
√ Lek och bus
√ Promenader
√ Tacoätning
√ Pannkaksätning
√ Skönt party tills jättesent på natten
√ Läxläsning (läs dans)
√ Brännboll
√ Smått vattenkrig med en italienare
√ Ännu mera film

Japp, är man i farten så är man.

I fredags gjorde vi vår läxa. Jag tror nog ändå att vi blev rätt nöjda, vi tänkte, vad kan Anna-Karin begära av oss så här snart efter starten? Vi hoppas i alla fall att hon är nöjd i morgon när hon får se.

Samma dag, fast på kvällen, var vi några stycken som ville ge oss på lite akrobatik lite mer seriöst. I matsalen annonserade vi under lunchen att det var akrobatik senare på dagen och när det var dags var vi fyra entusiaster som gav oss på det svåraste vi kunde. Enligt oss alltså. Nä, men det var jättekul och pojkarna och Ida kastade mig upp i luften som en vante och det var så lyckat.
På onsdag ska vi träffas igen, och nu när folk har fattat hur kul det var är det fler som har frågat när vi ska hålla på nästa gång.

De senaste dagarna har varit soliga och härliga. Idag skulle jag och Ida ner till bryggan för att testa på vattnet, men det var nog lite för skitigt för vår smak. Vattnet var lite kallt också, men Ida, modig som hon är, skulle ha vågat. Om det inte var så skitigt. She's the woman!
Men vi låg i alla fall på bryggan och stekte och snackade skit i några timmar innan vi blev hungriga och kissenödiga. Gött!

Så här fint ser det ut från mitt fönster efter en solig dag.



Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Göööött!!!



Fattar inte hur ni hann med allt... Ni har väl bara två daga helg ni också? ;)



Saknar dig!

Puss

2010-09-06 @ 21:23:05
Postat av: mmmMalin

Jag säger som Hanna - det märks att du trivs, det rikigt strålar om raderna. Skönt att se och läsa.



Själv satt jag bl a i en badtunna och en bastu på Lurö i helgen. Inte så dumt det heller.



Bered dig på att rösta - ditt röstkort kommer som ett brev på posten. (Ser du hälsningen?)



Kramar!!

2010-09-07 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0