Sa jag...

Att jag var kulturellt understimulerad? Det är jag inte längre, nu är jag lite påfylld igen.

Familjehelg i helgen. Toppen! Jag älskar att träffa min familj! Mamma och pappa bjöd oss på restaurang och efter det totalöverraskade de oss med att ta med oss till musikal i Skövde!
Jag älskar överraskningar! Jag älskar musikaler!
Underbart är kort har jag hört (konstigt uttryck) och idag for Hanna tillbaka till Norgelandet.

På onsdag far jag till Enköping för att vara där resten av lovet. Det ska bli skönt att vara med Edward mer ordentligt än bara en helg, men jag tycker det är så himla tråkigt att fara hemifrån. Jag gillar att vara hemma.

En sak jag bestämde mig för idag var att jag nog aldrig kommer bosätta mig i norra Sverige. (Fast bosätta mig alltså, så där med villa, vovve, volvo.) Nä, det är alldeles för långt hemifrån. Jag vill inte att det ska behöva ta 13 timmar för mig att fara hem. Tjockholm eller Götet, det är bra avstånd. Och bra färdvägar, utan byten när man åker tåg.

David skjutsade hem mig, hela vägen från Fränsta till Töreboda och det var skoj. Vi drog roliga skämt och blev stoppade av polisen och sånt. Händelserik och lajbans bilfärd.

Hur som helst, helgen har varit fantastisk och resten av lovet kommer säkert också bli fantastiskt.


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0