Längta

Sitter och kikar på bilder från min Kenyapraktik/Kenyaresa och längtar tillbaka med hela min kropp och sinne.

Blyg Moa och blyg flicka.

Goa grabbar.

På besök uppe på Mount Kenya. Mycket kallt där. (Svensk sommar-kallt)

Yepp. Almost been there. Toppen på Mount Kenya, Afrikas näst högsta berg.

Kenyansk buss. Vill man åka med står man vid vägen och vinkar åt den. (Ja, hippievarning!)

Fotbollsmatch mellan "mitt" barnhem mot ett annat barnhem. Mycket uppskattat och skoj.

Vi finner nya funktioner på min filmkamera. Spännande!

Här är jag iväg på safari. Babianbäbba.

Lyckligt vårtsvinsbarn. Som Pumba ungefär.

Hotellrum. Ja, det är ett tält.

Elefantmamma med ca 3 månaders elefantbäbba.

När vi körde in i zebraflocken längtade jag hem för första gången. Det luktade häst..

Typ Mufasa. Fast otecknad.

Hälsade på Masaiierna.

Tvättar gör man, annars luktar man illa.

Yo yo, da gangsta.

Indiska oceanen och jag.

Ja, det är chill.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Nemen! Där var ju min skrivbordsbild... :)



Puss!

2010-11-01 @ 22:32:53
Postat av: Sandra

Å vilka mysiga bilder! Speciellt Pumba!

Kram

2010-11-08 @ 19:58:03
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0