"Kära födelsedagstomten.."

Snart kommer vi in i den kalla månaden november. I november är det många skoj saker som sker. Som till exempel att Mårten har namnsdag. Och en massa andra har också namnsdag, jag till exempel. Det är lov i november. Och helgen då hela Assarebogänget träffas kommer då. Och i slutet av månaden börjar man förbereda sig för julen och tända en massa ljus.
Men sedan kommer ju en dag som för mig är lite extra speciell:

Min födelsedag.

Så jag tänkte skriva en liten önskelista, vilket de flesta brukar tycka är jättebra. (De flesta är alltså min familj.)

Moas önskelista
1. Pengar till danskläder.
2. Pengar till danskläder.
3. En smidig kamera, som håller i längden.
4. Upplevelser (gå och se en musikal som exempel)

Jag önskar mig en massa annat också, men det är mera i stil med "Jag önskar att jag kunde alla balettermer utantill" och "Jag önskar att jag kunde teleportera mig mellan platser", så det är inget jag har till krav att få i födelsedagspresent.

Ciao!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Puss!

2010-10-07 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0