Gästlärare

Nu på våren ska vi ha en stor föreställning tillsammans med Artisterna, så våra lärare har behövt sitta hela dagen och planera den. Därför har vi haft en gästlärare idag, som tog hand om oss istället.
Hon är typ jätteelitsuperduktiglärare i modern dans. För er som undrar vad modern dans är (mamma) länkar jag till ett youtubeklipp där det är några kinesiska damer som gör en väldigt vacker modern dans. Att kineser sedan är helt dumma i huvudet vad gäller perfektion och stil, och att deras dans inte går att jämföra med vår amatörmässiga, är inget jag har några åsikter om.
http://www.youtube.com/watch?v=uL1rB0GPIhI

Hur som helst. Det var jättekul i alla fall. I början var jag lite försiktig och inte så sprudlande, vilket hade med att göra att det inte är min favoritdans och att jag var trött, men tillslut så var det riktigt kul och det gick fantastiskt bra! Kan nog bli något av det, i framtiden vill säga.

Bjuder på en ful liten balettbild också, från när vi tränar utan Anna-Karin.

Nu har jag även fixat så jag kan komma hem till jul, för det var nämligen inte helt självklart.. Jippie!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hihi du är rolig du... "...är inget jag har några åsikter om..." Det var ju precis det du hade! Hihi

Vad bra att det blev kul iaf! Du är så fiiiin!



Mysigt att Edward-helgen blev bra också. Man behöver lite mysmys ibland. Inte bara med kompisar.



Ses i helgen!

Puss!

2010-10-13 @ 22:45:37
Postat av: Bïlly

Vadå ful? Jag fattar inte...

Jag tycker det ser gulligt ut.

:)

2010-10-14 @ 00:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0