Första showen

Igår hade vi vårt första framträdande. Det var FN-firande i lilla Fränsta kyrka och då ville de ha oss och artisterna till att göra något fint. Så det gjorde vi. Dansade till 4 Minutes av Madonna och sedan sjöng artister (och jag fick vara med!) Save the children och ett Michael Jackson-medley och det blev jättebra! Alla i artist sjunger så starkt och bra så vi fick till det så himla mäktigt.

Nu har jag fått reda på att det inte kommer bli någon stor avslutande show i vår, utan det är vår turné som blir det stora för oss. Turnén kommer vara mellan sportlovet och påsklovet, så om det är någon som är intresserad av att vi ska komma till någon stad i Sverige så hör av er!

I helgen var det läger, i söndags tog det 13 timmar för mig att komma tillbaka till skolan (på grund av förseningar) och jag kom i säng jobbigt sent. I Ånge fick jag vänta två timmar och där var det ett gäng hormonstinna tonåringar som inte visste att man i den åldern ska ligga i sängen klockan halv tio på kvällen..
Nej då, jag blev inte alls bitter på den resan..
Som tur var hade jag snällt och trevligt sms-sällskap hela vägen.

Jag har blivit Mary Kay-konsult också. Det betyder att jag visar och säljer smink och hudvård för främst kvinnor, men i viss mån hudvård till män också. Om det är någon som vill samla ihop ett par kompisar och att jag ska komma och visa lite så man får klämma och känna lite på grejerna så är det bara att hojta.

Snart är det lov. Åh vad skönt! Då ska jag äntligen få rida igen! Det är provjobb till i sommar som gäller, turridning. Och några dagar in på lovet ska jag fara till Enköping och vara där resten av tiden tills det är dags att fara uppåt i landet. Jag längtar! Jag längtar till min familj och min kära och min underbara vovsing och till hemma och till kompisar och till söder.

Apropå söder, det har kommit snö hit! Igår gjorde jag min första snöboll. Fast den har inte kommit precis hit. Någon mil väster ut, men jag ser massa snö från mitt fönster i skidbacken som ligger en bit från skolan. Snön som jag gjorde snöbollen av kom från en bil.

Idag har jag fet träningsvärk i magen. Jag är biff:


Love.

Kommentarer
Postat av: Bïlly

Nja, snarare en lammkotlett :)

2010-10-21 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0